Viata ca un film

Credem ca viata e chiar un film ?
Razi , plangi .. dai de multe probleme . Incerci sa le impaci pe toate..nu-ti iese .Te chinui din greu si tot nu . Cand tii lumea mai draga atunci dai si de belele . Oare cum ar fi sa ne filmeze cineva toate starile prin care trecem si sa le punem de la un capat la altul .Cum ar fi sa-ti faci filmul vietii. Si sa vedem .. "Uite ba ala/aia eram eu ? ." sau " Cum am putut sa fiu atat de prost/proasta?", "Ce-am facut frate ?" ,"Bai da nu mi-am dat seama " .
Atunci ne-am vedea cu adevarat cum suntem.Nu cum ar spune altii .Atunci vezi tu lucrurile cum stau.
De cate ori ne repezim sa schimbam realitatea, actionand asupra celor din jurul nostru, de cate ori alergam innebuniti sa schimbam circumstantele este ca si cum la cinematograf ne-am repezi sa schimbam filmul prin actiuni asupra ecranului. 
Cand mergi pe strada si vezi oameni plimbandu-se , unu ca duce catelu sa se pise ,altul fumand o tigara , altu' cu o lada de bere .. totul e un film .
E un film in care noi traim si in care noi ne jucam fiecare rolul, unii mai bine si altii mai rau. Spectatorii sunt cei de langa noi, de asemenea, si ei actori de film in celelalte filme ale vietii lor. Asa ne intrepatrundem si suntem unii langa ceilalti intr-o distributie imensa.viata e ca un film, iar filmul ca o viata. Iar noi actori, priviti de niste camere de filmat … nevazute.
Iar de cele mai multe ori, viata bate filmul …

Niciun comentariu: