Real love

A venit momentul sa spun ca sunt entuziasmata,iar in clipa urmatoare simt cum o iau razna,cum sunt secata de puteri pana la ultima rasuflare.Stau si meditez intr-o liniste profunda,in mijlocul camerei,intinsa pe covor cu castiile in urechi, lasand impresia ca sunt ,,Ok''.Sunt inconjurata de un cadru bine pus la punct ...chiar perfect as putea spune.Ei bine,asta ar putea fi dovada clara ca sunt diferita de celelalte fete pe care tu le cunosti,dar in mintea mea este un mare haos pentru a da prea multe detalii ca de obicei.Cateva secunde si linistea este alungata de melodia telefonului pe care din greseala am uitat sa il inchid.
-Heyyy!...Ce faci?
-Hey...bine fac.
-Nu mai sti sa bagi lumea in seama?
-Pe bune?
-Da...
-Am fost ocupata...
-Ehhh...ce scuze gasesti si tu acum
-Mda...cum spui tu

-Hai ma!Nu fi asa!Glumeam.Ciudat...mereu tu razi...Pe tine te supara ceva!Am spus ceva gresit?
-Sunt ok...cred...Nu ai nici'o vina tu
-Nu te cred!Ce ai patit?
-Am o nevoie nebuna de cineva care sa imi fie alaturi,de fapt imi este .Dar de fapt am nevoie sa stiu ce simt pentru aceea persoana.
-Ma bagi in ceata!
-Da!Te cred .Nici eu nu ma inteleg.
-Ma ...uite ce este .Ti-am spus in repetate randuri.Eu sunt mereu aici pentru tine ,la orice ora ...forever.
-Vezi tu...asta este ! Hai sa o lasam balta...Te rog...
-Ok...dar vom continua discutia asta!
-Ma ...intr-un sfarsit voi fi si eu deplin multumita...nu vreau sa iti cer prea multe decat sa imi redai zambetul pe chipul meu.Crezi ca poti face asta?
-Da!Eu doar te iubesc!...Uite ca am zis-o....si probabil o stiai
-Si eu!Mai mult decat o faci tu...
-Ehh...

-Multumesc pentru tot!Si eu care credeam ca te pot pacali...
-Nu ai pentru ce!Mereu te voi tine aproape! 
-Da...crede-ma ca stiu!:))
- Esti aproape!Esti aici !Acum cand am nevoie de tine...
-Trezeste-te la realitate!Asa sunt si asa voi fi!
-Nu inca!Vreau sa ma mai pierd printre vise.Ti minte nu?
-Cum as putea uita?Doar sunt visele noastre :->
-Ba nu:))Doar ale mele
-Bine bine...ale noastre...
-Auu!!Te urasc!
-Si eu te iubesc,visatoare'ooo!
-Pff...geniule!:))
   

    Iti multumesc pentru tot ce faci pentru mine!Las tristetea la o parte!Asa ceva nu este de mine!Te tin mereu aproape!        

Niciun comentariu: