Dorinţă

Aşează-te lângă mine, acoperă-mă cu mireasma pielii tale şi îmbrăţişează-mă. Ţine-mă strâns ca şi cum niciodată nu ţi-ai dori să-mi dai drumul. Întinde-mă pe pat şi caută-mi privirea. Scaldă-te şi pierde-te în culoarea ochilor mei. Lasă-mă să îţi privesc sufletul şi să mă cuibăresc la pieptul tău. Vreau să-ţi aud bătăile inimii şi să simt dulceaţa buzelor tale calde lipite pe fruntea mea.
Mă îndrăgostesc în fiecare zi de chipul tău. Alături de tine mă simt în siguranţă; mă simt a ta. Trupul tău îmi încălzeşte pielea şi sufletul. Simt totul : dragoste, lacrimi, prietenie, încredere. Te simt pe tine. 
Încerc să te ţin strâns şi mă agăţ de tine ca şi cum ai fi ultima mea suflare; ca şi cum ai fi singurul motiv pentru care mă trezesc în zori şi zâmbesc. Eşti primul şi ultimul meu gând.. şi cred că te iubesc. Dacă vreodată va trebui să pleci, ştiu că te voi găsi mereu în inima mea.

Niciun comentariu: