Intra in jocul meu!





   Pana acum mi-a fost prea teama sa fac primul pas...Poate pentru simplul fapt ca nu vreau o prima impresie proasta...
    Iti cer doar sa intrii in propiul meu joc...Un joc fara reguli...fara limite.Un simplu joc format din noi doi...
   M-am saturat sa imi fie teama sa te surpind ,sa te ating ,sa cad in bratele tale ,sa imi bata inima din ce in ce mai tare.As opri toate astea daca as sti ca imaginatia a pus stapanire asupra mintii mele...
   Ma avant intr-un joc periculos...atat de periculos incat mi-ar putea ucide intr-o singura secunda tot ce imi trece prin minte.Vreau sa fim ce nu am reusit sa fim.Sa visam...sa avem totul la picioare.Vreau sa ma las indrumata,sa nu pun absolut nicio intrebare ,doar sa te am cat mai aproape.
Am uitat cand plangeam dupa tine.Nu sunt decat niste cosmaruri de mult uitate.
   Vreau sa te astept in fata usi,imbracata in aceeasi tricou pe care tu il adorai candva,avand acelasi zambet larg si inocent.Vreau ceva ce noi visam de mult...Intra in jocul meu doar atat!
  Vreau sa simti aceeasi pasiune ca si mine. Vreau sa ne privim ore intregi ,sa patrundem unul in visele celuilat,Vreau sa ma sting usor si sa o luam de la inceput.
 Vreau sa ne lasam cuprinsi de sentimente profunde ,sa fim ca la inceput,sa imi tai rasuflarea spunandu-mi ca ma iubesti,sa renunt la stres punandu-mi intrebarea ,,oare ce mai vrei'' de mii de ori,sa ma saruti ,sa imi zambesti. Sa ne intrebam "Ce se'ntampla oare? e adevarat? si sa ne trezeasca imediat din visare.Sa apreciez ca privirea ta este aceeasi,ca magicul apare atunci cand inchid ochii si te simt...
  Vreau sa intrii in jocul meu!


Niciun comentariu: