Micile bucurii ale vieţii

Una dintre micile bucurii ale acestei vieţi este prietenia şi una dintre fericirile prieteniei este aceea de a avea cui să încredinţezi un secret.
Atunci când eşti alături de prietenii tăi ai un sentiment inexprimabil de siguranţă , fără să trebuiască să îţi cântăreşti gândurile sau să fi nevoit să îţi măsori cuvintele.


Prietenia este închisoarea sufletului de bună voie în trup străin.
Aş putea scrie un roman întreg despre ce înseamnă prietenia adevărată pentru mine , dar nu am de gând să fac asta . Sau cel puţin , nu acum .
Multe persoane intră în viaţa noastră , iar altele pleacă , dar prietenii rămân mereu acolo sau în cel mai bun caz , îşi brodează numele lor cu cretă pe asfaltul cenuşiu al inimilor noastre , marcându-ne pe viaţă . 
Poate devin din nou sentimentală , dar asta sunt eu şi nu am cum să mă schimb .
Am cunoscut multe persoane până acum şi cred că am aflat multe lucruri despre cel mai pur sentiment , pe care noi îl numim simplu , prietenie .
Nu cred că aş putea să scriu despre toate persoanele importante din viaţa mea , deoarece ar fi destul de multe , dar voi încerca totuşi să mă rezum doar la câteva în următorul post .
Aici am vrut doar să precizez ce înseamnă prietenia pentru mine şi sper că am reuşit să fac asta , fără să aberez prea mult . 

Niciun comentariu: