Prieteni

Aşa cum am spus şi în postul anterior , aş vrea să vorbesc puţin despre prietenii mei . Deşi sunt conştientă că niciodată nu le voi putea mulţumi îndeajuns de mult pentru tot ceea ce au făcut pentru mine , măcar încerc .
În primul rând , aş vrea să vorbesc despre colegii mei , pe care îi cunosc din clasa întâi şi pe care îi consider a doua mea familie . Împreună cu ei am învăţat atât de multe lucruri  şi am trecut prin diferite experienţe . Unele plăcute , altele mai puţin plăcute , dar totuşi îi iubesc pentru că ei sunt o parte din mine . 
Mai sunt alte persoane , cu care nu am avut ocazia să vorbesc faţă în faţă , dar mi-ar plăcea enorm de mult să am această oportunitate . Indiferent din ce colţuri ale ţării sunt , mereu şi-au făcut timp pentru mine şi mi-au fost alături . Datorită lor am realizat că există şi o altfel de prietenie şi că nu contează distanţa dintre două persoane , atâta timp cât între ele există o legătură puternică.
Şi ajung la cei pe care îi numesc simplu , prieteni . Ei sunt cei care mă fac să zâmbesc zi de zi . Alături de ei aş putea sta o sută de ani şi probabil nu m-aş plictisi , sau cel puţin , nu de una singură .
Împreună cu ei am râs , am vorbit , am băut , m-am distrat şi probabil asta e tot ceea ce contează . Poate unii dintre ei nu simt acelaşi lucru , dar eu am ajuns să ţin foarte mult la aceste persoane şi fără ei , viaţa mea ar fi pustie . 
Ştiu că mulţi dintre ei mi-au dat sfaturi şi m-au încurajat , dar un singur lucru mi-a rămas întipărit în minte şi în suflet . 

" Never give up and keep your dreams alive . "

Niciun comentariu: