Un pic de Leapsa

  1. Cat este ceasul ?  22:30
  2. Numele tau este ? : Am mai multe, care din ele ? Zeita :))
  3. Porecla ? : nu am una anume
  4. Ai tatuaje ? :   Nu
  5. Culoarea ochilor ? : Caprui
  6. Locul in care te-ai nascut ? : Orasul tuturor parazitilor si scorpiilor 
  7. Mancare favorita ? : Şniţi, cartofi prajiti, pizza , inghetata, ciocolata (ultimile 2 nu sunt mancaruri dar imi plac)
  8. Ai fost vreodata in USA ? : Cand eram mai tanara :)))
  9. Ai infasurat pe cineva vreodata cu hartie igienica ? : Nu , dar niciodata nu e prea tarziu
  10. Ai iubit pe cineva atat de mult incat sa-ti vina sa plangi ? : Am iubit si am plans.
  11. Ai fost implicat in vreun accident de masina ? : Eram la cativa cm de un accident.
  12. Crutoane sau bacon ? : Nea
  13. Zi favorita din saptamana ? : Samabata si duminica , distractie la maxim.
  14. Restaurant favorit ? :  Nu am preferinte, atata timp cat mancarea este buna.
  15. Ce sport iti place sa urmaresti ? :  Sincer nici unul , viata mea e un sport.
  16. Bautura favorita ? :  wishky. 
  17. Inghetata favorita ? : Top Gun
  18. Walt Disney sau Warner Bros ? : I don’t know
  19. Restaurant Fast Food preferat ? : Spring Time, MC.
  20. Ce culoare are dormitorul vostru ? : Vostru? Da ce sunt siameaza? E galben
  21. De cate ori ai copiat la vreun examen ? :  Detaliile nu se discuta, am facut-o ca si ceilalti :))
  22. In care magazin ai fi cheltuit toti banii de pe card ? :  In magazine de haine si ciocolata.
  23. Ce faci de obicei cand te plictisesti ? : Incep sa cant sau sa mimez replici din desene sau filme.
  24. La ce ora mergi la culcare ? :  De obicei dupa 12 daca sunt obosita cu gainile o data.
  25.  Ce program Tv nu pierzi niciodata ? :  Wow, eu si tv-ul… nu prea cred.
  26. Ultima persoana cu care ai luat masa la restaurant ? :  Nu imi aduc aminte, deci nu era important si nu a fost la un restaurant :))
  27. Ce asculti in momentul asta ? : Goo Goo Dolls – Iris
  1. Care e culoarea preferata ? : Rosu
  2. Mare sau lac ? :  Lac.
  3. Cate tatuaje ai ? : Fara numar
  4. Ce preferi pisica sau catel ? : Pisica
  5. Ce anotimp preferi vara sau iarna ? : Primavara
  6. Esti solo ? :  Da
  7. Esti indragostit/a de cineva ? :Da
  8. Cat e ceasul ? :  23:33

Niciun comentariu: