De ce acum?


 De ce?
De ce acum?De ce fix  cand am reusit sa nu iti mai dau importanta?
Am zis ca am scapat de toate motivele tristetii mele.Sunt doar un suflet.Un suflet ce a inceput sa creada ca ii e mai bine sa fie singur.Un suflet care s-a saturat de lacrimi si a vrut sa spuna stop.
Chiar nu ti-e mila de mine?Am gresit asa de mult incat sa se intample toate astea?Crezi ca sunt un om atat de rau?Nu ti-a ajuns ca mi-am omorat inima.Ai vazut ca a inceput sa se refaca si ai venit iar.Ai venit iar sa mai faci o rana in ea.Probabil dupa tine nu avea destule rani.Felicitari!Ai mai facut una si ai deschis alte 10.Nu iti pasa nu?Nu iti pasa de lacrimi si de suferinta.Vrei doar sa distrugi.Nu vrei sa ma lasi sa fiu fericita?Nu vrei?Chiar nu vrei?
Bine, facem cum vrei tu.Gata cu fericirea.Vrei sa fiu trista?Bine!O sa iti indeplinesc dorinta.La urma urmei ce conteaza?Oricum nu pot sa ma lupt cu trecutul.Si chiar daca incerc tot el va castiga.


 Haide trecutule.Fa din mine ce vrei.Insa nu cred ca mai poti strica multe.Nu uita.Abia am fost inceput sa ma refac.Multumes ca m-ai oprit la timp...

Niciun comentariu: