Nori



 Un nor mic si alb ca zapada proaspata ce se asterne prima oara se plimba incet pe cerul imens de o nuanta puternica albastra.Norul continua sa mearga pana ajunge intr-un loc cu mai multi nori doar ca acesti nori sunt mult mai mari decat norul cel mic.Insa lui nu ii pasa.Stie ca poate sa creasca dar pe moment nu vrea acest lucru.Acum ii ajunge dorinta pe care o are.Mai de mult acest nor a fost mai mare deoarece erau mai multe lucruri pe care mi le doream dar cu timpul am renuntat... Norul nu s-a suparat pe mine.A fost doar dezamagit ca renunt la ce puteam sa am insa eram hotarata sa nu mai am dorinte dar  de una nu am cum sa scap.Acel nor nu poate sa dispara , cel putin nu acum.Dar e rabdator.Poate sa astepte si e hotarat sa faca asta cu zambetul pe buze.Pentru  ca acel nor face parte din mine...

Niciun comentariu: