Gropi



  Si din nou calc prin gropi. M-am intors la obiceiul de a saluta si a baga in seama persoanele de la care sa zicem ca am asteptari.De fapt, sa zicem persoanele de care imi ..... pasa?
Oare chiar sa fie adevarat si imi pasa de unii oameni? Da! Este! Este foarte adevarat ca inima mea inca stie sa tina la cineva si inca stie cum sa ii pese de cineva. E un semn foarte, foarte bun, pentru ca de cand mi-am pierdut toate sentimentele bune sau mai bine sa zic de cand au inghetat, cel mai dor mi-a fost de doua sentimente.Cel mai dor mi-a fost de acele momente in care eram in stare sa fac lucruri care puteau starni intrebari doar ca persoana la care tineam si de care imi pasa sa fie fericita.Sa aiba acea persoana ce isi doreste si sa o vad zambind. Atunci puteam sa zambesc si eu.Inca pot face asta insa si acum ca si atunci am ales persoanele gresite pentru a incepe sa imi pese din nou.Se pare ca ele nu ma vor si nu prea au timp de mine in viata lor dar au timp de alte persoane.
Oare o sa ma invat vreodata minte?
Am zis ca eu nu fac aceeasi greseala de doua ori si chiar vreau sa respect asta.Din moment ce acum in mine sunt mai multe sentimente rele pot renunta foarte usor la aceste persoane insa ma intreb cum pot sa imi dau seama la cine ar trebui sa tin si la cine nu ar trebui?
E cam imposibil de aflat nu? Voi ce spuneti?

Niciun comentariu: