Nu vreau!



  Nu vreau sa renunt!
Poate ca ar trebui pentru ca ma invart intr-un cerc dar trebuie sa fac ce vreau eu.Doar eu decid in dreptul meu si altcineva decide daca e de acord cu ce am decis eu dar asta e partea a doua.
Cred ca acum trebuie sa trec peste ideile celorlalti si trebuie sa fac ce vreau eu.Eu trebuie sa decid nu altii.Poate imi dau ei sfaturi si le ascult dar nimeni nu ma obliga sa le pun in aplicare mai ales ca unele sfaturi sunt mai bune pentru ei decat pentru mine.
E gresit sau nu chiar nu imi pasa!Eu fac ce vreau!De ce?Pentru ca asa e mai bine.M-am saturat de sfaturile si parerile tuturor , fiecare diferita care abia daca se leaga intre ele.Si ce daca ma invart intr-un cerc?Vorbiti cu inima mea pentru ca ea e cea care NU VREA sa renunte la primul baiat de care mi-a placut foarte mult sau inca imi place si la care a tinut enorm.Vorbiti cu ea... Eu am incercat.Am incercat si i-am zis de mii de ori ca ce vrea ea e imposibil si ca sta pe loc dar stiti ce mi-a raspuns?Mi-a zis ca nu poate sa mearga mai departe deoarece NU ARE pe cine sa iubeasca.Cand va aparea cineva atunci va iubi si probabil ca va iubi foarte mult dar in momentul de fata nu este nimeni care merita sa fie iubit.Nu este nimeni care sa se potriveasca macar putin cu ea asa ca va ramane la ce a inceput acum aproximativ doi ani.
Sigur  va ganditi ca stau pe loc si aveti perfecta dreptate dar.... dar de data asta va fi diferit.De data asta doar eu si cu inima mea vom sti.Bineinteles ca si voi dar ma indoiesc ca ceilalti prietenei ai mei cei care se presupune ca erau importanti vor citi.Insa nu ma intereseaza.Chiar mi-as dori ca ei SA NU citeasca si imi doresc si mai mult ca elsa nu citeasca.De data asta cred ca dorinta mi se va implini dar chiar daca nu o sa fie asa nu conteaza.De ce?Pentru ca fac ce vreau.

Niciun comentariu: