Te joci



 Te joci cu sentimente delicate si nu realizezi ca acele sentimente iti vor face rau...
Mergi pe drum si nu iti pasa de cei din jur, vrei sa fii tu cel care conteaza.Vrei sa imi arati ca esti cineva important nu?Atunci te rog sa faci asta in continuare pentru ca imi place mult sa te privesc.
Ma uit la tine si vad... vad pe cineva special.Cineva care nu e ca toti ceilalti.Ai un stil unic de a te imbraca de a te purta si poate ca asta ma atrage cel mai mult la tine.Ma intreb cum e inima ta?Oare voi afla?
Vrei sa jucam in continuarea jocul pe care l-ai inceput?
Acel joc in care tu crezi ca ma impresionezi si vrei sa cred ca esti tare dar de fapt eu imi schimb parerea in rau.
Continua sa faci ce faci acum si eu te voi ignora... De ce?Pentru ca oricat de mult imi place sa te privesc , nu imi place ca ti-ai schimbat comportamenul.

Niciun comentariu: