Aprospe de sfarsit

 Multe persoane mi-au spus ca vara asta trebuie sa fie dementiala. Sa cand, sa rad, sa pierd nopti, sa fac tot ce n-am facut pana acum. Si am facut, insa erau altele care au ramas in urma. Niciodata nu am putut sa profit la maxim de o vacanta, in special de cea de vara. 3 luni, si cat a mai ramas? 3 saptamani? Ce poti face in astea 3 saptamani? Stii raspunsul este: multe. Am reusit sa facem sute de lucruri importante. Si daca ar fi sa rezumam vara asta ar fi destul de usor, pentru ca au fost putine lucruri interesante. Dar am trait intens acele clipe. Am visat cu ochii deschisi. Unele vise s-au implinit. Lucruri care nu credeam vreodata ca se vor intampla...pur si simplu s-au intamplat. S-au intamplat acum, cand orice speranta disparuse. Candva cineva mi-a spus "speranta nu ti-o pierde,niciodata". Si da, au fost multe momente vara asta in care mi-am pierdut-o. Dar mereu au fost persoane acolo care mi-au dat o palma peste fata si m-au trezit la realitate. Vara asta mai are putin si se termina...Si atunci o sa pun in balanta tot ce am facut. Deja simt ca mi-e dor de vacanta...

Niciun comentariu: