Tu



Cuvintele mele au ramas undeva departe. Din ziua in care mi-am dat seama ca e posibil sa o simt iarasi. Din ziua in care mi-am dat seama ca poate se va intampla frumos. Si da sa intamplat, cu toate ca nu e totul chiar in favoarea noastra. Nu mi-am imaginat ca tu vei fi acela. Nu am crezut ca o sa ajung sa tin la tine asa cum tin acum. Nu am crezut ca o sa fii atat de dulce. Daca imi zicea cineva ca se va intampla asta nu-l credeam. De ce? Pentru ca am glumit de sute de ori pe tema asta. Pentru ca vara a fost una dintre cele mai ratate, si ma asteptam sa fie asa pana la sfarsit. pentru ca esti acel EL pe care il astept de ceva timp. Tu, cel care m-ai facut de mii de ori sa ma simt bine, speciala, copilaroasa. Tu cel care mi-ai promis ca totul va fi bine si eu nu te-am crezut. Tu cel care ai fost mereu acolo, dar eu nu te-am observat niciodata intr-un altfel, pana acum.

Niciun comentariu: