Te-ai schimbat


"Te'ai schimbat. Esti altfel. Zambesti mai mult. Sunteti frumosi. Si tu..esti atat de fericita. Iti sta mai bine asa, indragostita."

Pe bune? Da rad mai mult, si zambesc din ce in ce mai mult. Si imi vine sa zburd, si cant necontrolat, si va innebunesc cu tampeniile mele mai rau ca la inceput. Dar chiar va place asa de mine? Ei bine sa stiti ca si mie imi place...

Pentru tine as face toate nebuniile de pe pamant, as manca fructul interzis, as inota intr-o mare infinita, pentru ca as stii ca te-as gasi pe drum. Pentru tine as renunta la ciocolata mea cu alune si la fanta. Pentr tine as alerga 10 kilometrii intr-o zi torida de vara. Pentru tine m-as pierde in multimea de note muzicale ale unui pian mort. Pentru tine as ingropa cuvantul "nu se poate" si as canta necontrolat toata ziua. Pentru tine as renunta la vanilie, la cantecul pasarilor, la cartea mea prefarata, la citatele care ma fac sa visez. Pentru tine as renunta la tot. Pentru ca tu imi poti da totul inapoi, inzecit.

Niciun comentariu: